hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 55
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

A cég már a következő fél évtized fejlesztési tervein dolgozik Mátészalkán.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-14

Szívesen támogatják a Coop Rallyt: a Coop csoport célkitűzései egybeesnek az FM és a kormány céljaival.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-13

Az idei Coop Rally-n 9 állomáson, 300 résztvevő ismerkedik meg a magyar élelmiszer-feldolgozás legjobbjaival.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-13

A Coop csoport működése 700 magyar kis- és középvállalkozás biztos megélhetését jelenti.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-27

Megkezdte adományosztó körútját a kereskedelmi csoport.

#7
Élelmiszer Online
2017-05-24

Egyhangú szavazáson döntött a közgyűlés.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2016-11-25

A hazai kereskedelem egyik legkiemelkedőbb alakja távozott.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-27

Válaszút előtt a magyar élelmiszeripar.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-15

Elindult a Coop Hazai Hetek kampánya.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.