hirdetés
2018. január. 22., hétfő - Vince, Artúr.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 514
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

Évente mintegy 60 ezer tonna baromfitrágyát dolgoz majd fel a létesítmény.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A következő fél évtizedben vélhetőleg kiegyensúlyozott emelkedés fogja jellemezni az ágazatot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az üzletlánc múlt hét kedden ünnepélyes keretek között vehette át a kitüntetést.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-07

2010 elejéhez képest már közel 17 ezres a csökkent a kiskereskedelmi üzletek száma.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Egyik rangos elismerés után a másikat kapták a COOP Gazdasági Csoportjának dolgozói a Kereskedelem Napján.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-07

A magyar kiskereskedelmi forgalom növekedése várhatóan szeptemberben is meghaladta az unió átlagát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az újonnan megfogalmazott követelmények a globálisan beszállított csirkehús-alapanyagok 70 százalékát érintik.

#8
Élelmiszer Online
2017-10-26

Szilánkokat talált egy piaci ellenőrzés során a cseh hatóság egy marokkói származású makrélafilében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

A Bizalom Közérdekű Nyugdíjas Szövetkezettel segítheti a nyugdíjasokat a korrekt munkavállaláshoz.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-18

A COOP ismét rendhagyó módon népszerűsiti a hazai élelmiszereket. Legújabb kampányukban gyanútlan járókelők és népszerű sztárok küzdenek kedvenc fogásaink régies neveivel.(X)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.