hirdetés
2018. május. 21., hétfő - Konstantin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 523
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Akadályokkal, de folytatódik a konjunktúra az élelmiszer-kiskereskedelemben. Előrejelzés és árbevétel-listák.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-26

Kiderült, mely üzletek lettek a legjobbak 2018-ban! 

 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

A zsírtartalom-vizsgálaton tömegesen buktak el a termékek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-20

Szijjné Kállai Ildikó lett a SPAR Magyarország új humánerőforrás vezetője.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Idén immár 27. alkalommal rajtolt el az egyik legnagyobb szolnoki tömegsport rendezvény.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-18

Idén ismét a legkiválóbb hazai márkákat elismerő díjat vehetett át az üzletlánc.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-07

A zöldség-gyümölcs ágazat kihívásai: több termelés, nagyobb eladást, munkaerőhiány kezelése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

Az OKSZ is támogatja a kisvállalkozások adókedvezményét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

Évente mintegy 60 ezer tonna baromfitrágyát dolgoz majd fel a létesítmény.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.