hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 549
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A Lidl és a SPAR is jól szerepelt a European Supermarket Magazine  nemzetközi versenyén.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-05

A tavaly meghirdetett pályázat 10 kategóriájából kettőben is a COOP bizonyult a legjobbnak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A GVH áldását adta az összefonódásra.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

Lidl, Pöttyös és Vamosi Milano a dobogón.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

Eltűnhet a Traubi.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-30

Idén 2000-nél is több gyermekhez jut majd el személyesen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-06

Rangos szakmai elismeréseket kaptak kedden az Európai Kereskedelem Napja alkalmából a COOP Gazdasági Csoport dolgozói. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

Három kategóriában is elismerésben részesültek az üzletlánc sajátmárkás termékei.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.