hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 30
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Túl sok privilégiumot élveznek a multinacionális vállalatok.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Lénárd András szerint cége lejáratása érdekében jelentek meg valótlanságok az egyes sajtóorgánumok hasábjain.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

Lénárd András a kanadai zöldhatáron sztriptíztáncosokat csempészhetett át az Egyesült Államokba.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Az import nagyságrendje messze nagyobb az exporténál.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

A holland sörmulti romániai és magyarországi gyártóegységeire vetett szemet az erdélyi cég.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-11

Nem bírja a bolti árversenyt, ezért kiszáll belőle: házhozszállítási modellre vált a Csíki Sör Magyarországon.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A beérkezett pályázatokat július végéig bírálják el.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

A névhasználatot illetően a felek még március végén jutottak egyességre.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#10
Élelmiszer Online
2017-03-27

Vége a pereskedésnek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.