hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 31
#1
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Túl sok privilégiumot élveznek a multinacionális vállalatok.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Lénárd András szerint cége lejáratása érdekében jelentek meg valótlanságok az egyes sajtóorgánumok hasábjain.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

Lénárd András a kanadai zöldhatáron sztriptíztáncosokat csempészhetett át az Egyesült Államokba.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Az import nagyságrendje messze nagyobb az exporténál.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

A holland sörmulti romániai és magyarországi gyártóegységeire vetett szemet az erdélyi cég.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-11

Nem bírja a bolti árversenyt, ezért kiszáll belőle: házhozszállítási modellre vált a Csíki Sör Magyarországon.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A beérkezett pályázatokat július végéig bírálják el.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

A névhasználatot illetően a felek még március végén jutottak egyességre.

#10
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.