hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 177
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A cégek így kívánják bebizonyítani, hogy náluk nem fipronilosak a termékek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Idén is lehet pályázni a K&H családi vállalatok kiválósági díjra.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-24

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

A legtöbbjük óriási lehetőségként tekint az ország legnagyobb agrár- és élelmiszergazdasági seregszemléjére.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-14

Varga Mihály: hazánk mindenféle szempontból a legbiztonságosabb országok közé tartozik, és ezt szeretnék a jövőben is megőrizni.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-31

A hálózat boltjainak száma 129-re gyarapodott.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-04

A HUNGEXPO G pavilonjának területén alakítják ki a biopiaccal körülölelt bioszigetet.

#9
Élelmiszer Online
2017-04-05

Az agrárexport nagyságát például jelen áron 20 milliárd euróra kellene feltornászni.

#10
Élelmiszer Online
2017-03-30

Aki területet bérelne, annak érdemes mihamarább kitölteni a jelentkezési lapot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.