hirdetés
2018. május. 21., hétfő - Konstantin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 195
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-08

Malomsoki Extra-Tej cégcsoport: 2 milliárd forintos hátrányból kovácsolódott sikertörténetté!”

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

10 pincészet csaknem két és fél milliárd forint értékű fejlesztést fog megvalósítani a régióban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-13

Ezek a vállakozások adják a GDP közel 50 százalékát. Az agrárium különösen érintett.

#5
Élelmiszer Online
2018-03-13

Exkluzív interjú Balogh Leventével, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnökével

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-05

Csak fenn kell tartani a jelenlegi források volumenét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

A családi vállalkozások társadalomban és gazdaságba lévő szerepét kívánják tovább erősíteni.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

Szakemberek mutatták be cégeknek a generációváltáshoz kapcsolódó kihívásokat Sáregresen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-22

NGM-államtitkár: a vállalkozásokat fel kell készíteni a digitális átalakulásra.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.