hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 185
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

Az európai uniós források a kertészeti ágazat megsegítését célozzák.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

Vélhetőleg idén is több százezer ember fogja felkeresni a kézműves termékektől roskadozó standokat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-27

Mintegy 3,2 milliárd forintból épített gyárat a Márka Üdítőgyártó Kft. Felsőlajoson.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Az új vezetők az elődeiknél gyakran elkötelezettebbek a digitális átalakulás mellett.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-13

Ehhez ad most újabb lökést két, országosan ismert agrárszakember csatlakozása a Központhoz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-05

Vidékfejlesztési Program: támogatják a fiatal gazdák indulását és a rövid ellátási láncok kiépítését.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-04

A tőkeerős magyar cégek önálló standdal fognak megjelenni az élelmiszeripar egyik vezető európai eseményén.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-29

A piac és a feldolgozóipar sem tudja követni az aszályok okozta 30-40%-os termésingadozást.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A cégek így kívánják bebizonyítani, hogy náluk nem fipronilosak a termékek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Idén is lehet pályázni a K&H családi vállalatok kiválósági díjra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.