hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 209
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

A környezetbarát találmány változatait koktélokkal párosítva bocsátja áruba a vállalat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-30

Jóval több salátát és rengeteg cukros üdítőt teszünk virtuális kosarunkba a forró hónapokban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Egy bolgár rendszámú Volkswagen kisbuszban rejtegették a 2365 doboznyi illegális tételt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Partihangulatot csempész több budapesti villamosmegállóba a Coca-Cola.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

Egy autóban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

A Tesco ismét támogatja az Ökumenikus Segélyszervezet adománygyűjtő kampányát.

#7
Élelmiszer Online
2018-02-08

Több mint 30 millió forint értékű hamis édességet foglaltak le a pénzügyőrök Lajosmizse közelében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

A NAV kollégái a cigaretta mellett vágott dohányt és alkoholtermékeket is lefoglaltak az M7-es pihenőjében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

Lénárd András a kanadai zöldhatáron sztriptíztáncosokat csempészhetett át az Egyesült Államokba.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

Egy nő például a testére rögzítve próbált meg 132 doboz cigarettát beügyeskedni Magyarországra. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.