hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 139
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A gyümölcs főfajtáinak együttérése jelentős mennyiségi torlódást okozhat a piacon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

A program keretében egyebek mellett a cseresznye- és meggytermesztéssel ismerkedhetnek meg a gyerekek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-29

A gyümölcsösültetvény-összeírás előzetes adatait rekordidő alatt publikálta a KSH.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Az árak a tavalyihoz képest csökkennek, a következő másfél hónap árainak alakulására viszont nincs tipp.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A legkorábbi fajták szedése már megkezdődött.

#6
Élelmiszer Online
2018-05-10

Egy kutatásban a gyümölcsöknek 73, a zöldségeknek 41%-a tartalmaz növényvédő szert.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A NAIK célja, hogy egyre zamatosabb termést hozó, egyre ellenállóbb növényeket hozzanak létre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

4 telephelyen, 60 hektár területen, 18 gyümölcsfaj 6600 tételében gyönyörködhetnek a látogatók.

#9
Élelmiszer Online
2018-04-17

2 nap, 29 nő, 130 pálinka, 9 aranyérem – számokban az első Balaton Open eredménye.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-09

A márciusi hideg időjárás súlyos rügykárokat okozott.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.