hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 28
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

Túlnyomórészt csiperkét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-28

Megelőzés, szűrés, önvizsgálat – az ALDI idén is összefog a mellrák ellen.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-29

Lengyelország a legutóbbi 7-8 évben számottevően növelte a csiperkegomba termesztését.

#4
Élelmiszer Online
2018-05-04

Az éves 1-1,5 kg-os személyenkénti gombafogyasztás duplája lenne az ideális.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

Egy nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségűvé nyilvánított projekt eredményeként válik azzá.

#6
Élelmiszer Online
2018-03-06

Konfitált tarjatekercs, kolozsvári káposzta és párolt almás sertéstarja a döntős ételek között. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

A cégcsoport évente mintegy 5000 tonna gombát forgalmaz.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-09

A cég is beszáll az emlődaganat megelőzésének fontosságát kihangsúlyozó kampányba.

#9
Élelmiszer Online
2017-10-02

A kezdeményezés”rózsaszínben” hívja fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelem fontosságára.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-18

Csiperkéből és laskából esszük a legtöbbet, de az egy főre eső gombafogyasztás így is alacsony.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.