hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 116
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Jelenleg országszerte már így is 47 egységet működtet a társaság.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az újonnan megfogalmazott követelmények a globálisan beszállított csirkehús-alapanyagok 70 százalékát érintik.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az Európai Unióban idén 1,5 százalékos lesz a növekedés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-18

Dől a pénz az állatok levágása nélkül előállított hús piacára.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-09

Egy thai árus grillcsirkesütő módszere olcsó, környezetbarát és zseniális.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-01

Itt egy összeállítás, hogy miért (méltatlanul).

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-11

Már érezteti hatását a húsvét előtti keresletélénkülés.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

 Az otthonon kívüli reggelizés egyre népszerűbb Magyarországon.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-16

Utánpótlásuk a madárinfluenza ellenére zavartalan a kiskereskedelemben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-03

A teljes adóbevétel 12 792 milliárd forint lett 2016-ban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.