hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 127
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A kivitel az első négy hónapban ötödével bővült.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Megéri McDonald’s-beszállítóvá válni, mert az étteremlánc hosszú távon is stabil, kiszámítható partner.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

A termék egyik összetevőjével kapcsolatban élelmiszerbiztonsági kockázat merült fel.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-11

Egyszerre van jelen a világban a népesség-növekedésből eredő mennyiségi igény és a nyugat minőségi elvárása.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-07

Újra terítéken az 5%-os áfa - üdvözli az együttműködést a Magyar Pékszövetség.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Az élelmiszeripari szereplők üdvözlik a kormány eddigi lépéseit, csak keveslik.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-26

A múlt heti válságra reagált a gyorsétterem.

#8
Élelmiszer Online
2018-02-23

Napi kétezer baromfit dolgoznak fel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

A KFC a múlt héten megvált a dél-afrikai központú Bidvest cégtől.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-31

Magyar fejlesztés lendítheti át a holtponton a kriptopénzpiacot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.