hirdetés
2018. április. 20., péntek - Tivadar.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 121
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-26

A múlt heti válságra reagált a gyorsétterem.

#2
Élelmiszer Online
2018-02-23

Napi kétezer baromfit dolgoznak fel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

A KFC a múlt héten megvált a dél-afrikai központú Bidvest cégtől.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-31

Magyar fejlesztés lendítheti át a holtponton a kriptopénzpiacot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-05

Kék fényt bocsát ki sötétben az a csirkemell, amelyet egy ikrényi férfi vásárolt még újév előtt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Jelenleg országszerte már így is 47 egységet működtet a társaság.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az újonnan megfogalmazott követelmények a globálisan beszállított csirkehús-alapanyagok 70 százalékát érintik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az Európai Unióban idén 1,5 százalékos lesz a növekedés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-18

Dől a pénz az állatok levágása nélkül előállított hús piacára.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-09

Egy thai árus grillcsirkesütő módszere olcsó, környezetbarát és zseniális.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.