hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 471
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

#2
Élelmiszer Online
2018-11-22

Krémlikőrrel készült édességekkel várja az ünnepeket a Baileys és a Waffle & Love.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

Sikeres volt a Nestlé és a Tesco közös jótékonysági akciója.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

Az USA-ban boros és sajtos ünnepi kalendáriumokat bocsát forgalomba a diszkontlánc.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

A gyártó cég visszahívta az érintett terméket.

#6
Élelmiszer Online
2018-10-08

Az egészséges életmódot támogató termékek ma már a termékfejlesztés új irányát képviselik.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-01

Az Egyesült Királyságban dobták piacra a karácsony előtti várakozást megkönnyítő kalendáriumot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-17

Szeptember közepén érkezik a Fanta Instamix.

#9
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-14

Holdingba szervezi ki csokis, boros, teás és lekváros üzletágait az Illy.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.