hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 457
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A precíziós gazdálkodás az elsők között fedezte fel a drónokban rejlő lehetőségeket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Összesen tizenhárom gyümölcs- vagy gyümölcsös jégkrémet tesztelt a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A szájban lassan szétomló mosogatószerhabos dörzsiszivacs olykor szintén csodás kulináris élményt okozhat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

A kísérletezgetés viszi előre a világot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

Az egyik San Franciscó-i bárban immár robot állítja elő a közismert, puffancs alapú szendvicseket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Vegapolis világának kabalafiguráival együtt tapasztalhatták meg a zöldség és gyümölcsfogyasztás élményét.

#7
Élelmiszer Online
2018-06-07

Exkluzív interjú Sánta Sándorral, a Chocco Garden Kft. tulajdonos-ügyvezetőjével.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

Változatos aromauniverzum bontakozik ki a szervezet által kibocsátott címkesorozatban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

A cég Ronaldóval közös erővel szólítja meg a futball rajongóit.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.