hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 464
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-17

Szeptember közepén érkezik a Fanta Instamix.

#2
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-14

Holdingba szervezi ki csokis, boros, teás és lekváros üzletágait az Illy.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-30

Interjú Schobert Norberttel, az Update Low Carb Zrt. tulajdonosával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

A környezetbarát találmány változatait koktélokkal párosítva bocsátja áruba a vállalat.

#6
Élelmiszer Online
2018-08-07

Az ország tortái és kenyerei is kóstolhatók a Magyar Ízek Utcájában.

#7
Élelmiszer Online
2018-07-20

A fesztiválszezon egyik jellegzetes megjelenése a Perla Caffé Express fesztiválautó, amely másfél éve járja az országot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A precíziós gazdálkodás az elsők között fedezte fel a drónokban rejlő lehetőségeket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Összesen tizenhárom gyümölcs- vagy gyümölcsös jégkrémet tesztelt a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A szájban lassan szétomló mosogatószerhabos dörzsiszivacs olykor szintén csodás kulináris élményt okozhat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.