hirdetés
2018. szeptember. 20., csütörtök - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 21
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

Idén a forgalom valószínűleg tartani tudja a 2017-es szintet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-21

Kétszámjegyű volt az értékbeli növekedés a tavalyi húsvéti szezonban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-13

Immár Spanyolországba és Bulgáriába is betoppantak a Nestlé üreges figurái.

#4
Élelmiszer Online
2017-04-06

Közel 4000 tonnányit vásároltunk tavaly, de 3,5 milliárd forint értékben édességekre is költöttünk.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2016-03-23

Növekvő nemzetközi érdeklődés mutatkozik a Nestlé diósgyőri gyárában előállított édességek iránt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-05

Azt kell, hogy mondjuk, nem ez az első eset, hogy a Sherlock sztárja édességgé lényegül át.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-08-19

Szemlátomást érdemes volt felvásárolni a Russel Stover Candies amerikai pralinégyártó céget.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2014-04-15

Egyre több vásárló a jobb minőségű termékeket keresi húsvétkor.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2014-04-10

Tavalyhoz képest közel 20 százalékkal több tavaszi szezonális édességet gyártottak Diósgyőrben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-04-02

Kiáltványt nyújtottak át a csokinyuszik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.