hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 960
#1
Élelmiszer Online
2018-12-19

Szaloncukor a konyhakémia szemszögéből! Miből készül, hogyan készül és mibe érdemes csomagolni?(x)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

A tavalyi ünnepi időszakban a csokoládés-trüffeles változat fogyott leginkább a cég hazai üzleteiben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

A decemberi forgalom 12 százalékot hoz a 170 milliárdos édességpiacnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Idén is megtartja közös élelmiszergyűjtő akcióját a SPAR és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-12

A Fairtrade termékek kereskedelme világviszonylatban meghaladta a 8,4 milliárd eurós értéket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

A Szerencsi Bonbon Kft. értékes ajándékot kapott a Nestlétől. Magyarországon ilyen gesztust soha, egyetlen nagyvállalat sem tett, de talán a világban sem találnánk rá példát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Októberhez képest átlagosan 0,3 százalékot estek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-04

Ki eszi ki a fát díszítő szaloncukrot a csomagolásból?

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-30

A csokoládéból készült kunyhóról már írtunk, de ez most más.

#10
Élelmiszer Online
2018-11-22

Krémlikőrrel készült édességekkel várja az ünnepeket a Baileys és a Waffle & Love.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.