hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 870
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-20

Kiadványban örökítették meg az eddigi 33 verseny HUNGAROPACK díjazott pályázóit, nevezéseit.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

The Famous Grouse és a The Macallan igyekszik újdonságokkal meglepni a közönséget hétvégén.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

A HPS készítette a vr-aktivitást.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

A Mondelez egész Európát a Fejér megyei üzeméből fogja elárasztani újdonsült, rendhagyó termékével.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-18

A Nébih a RASFF gyors riasztási rendszeren keresztül értesült a bejelentésről.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Pesten elkezdődött Európa egyik legnagyobb édesség tematikájú rendezvénye.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-12

Magyar fagylalt is különdíjat kapott a Gelato World Tour nemzetközi fagylaltverseny döntőjében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

A J. Walter Thompson reklámügynökség készítette.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-09-06

13 év fejlesztéssel teljesen természetes, rózsaszínben játszó csokoládét fejlesztett ki a Callebaut.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.