hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 113
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmi üzletekben 4 százalékos volt a bővülés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-23

KSH: szeptemberben 5,4 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-15

Hogyan lehet stresszmentesen vásárolni a Black Friday idején?

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

Lehet, hogy az ország piaca kezd telítetté válni.

#5
Élelmiszer Online
2018-10-24

6,3 százalékkal nőtt az üzletek forgalma az egy évvel korábbihoz képest.

#6
Élelmiszer Online
2018-10-24

XI. PANGEA akció: 116 országban 500 tonna hamis tablettát foglaltak le.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Az előzetesen jelzettnél is jobban nőtt a kiskereskedelmi forgalom júniusban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-24

Az ötödik hónapban hatalmasat emelkedett a csomagküldő és internetes kiskereskedelem volumene.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

Többek között a magyar-amerikai kiskereskedelmi kapcsolatokról folytatott megbeszélést a cég prominenseivel.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

A negyedik hónapban a kiskereskedelem forgalma 4,4 százalékkal bővült.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.