hirdetés
2018. augusztus. 15., szerda - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 106
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-24

Az ötödik hónapban hatalmasat emelkedett a csomagküldő és internetes kiskereskedelem volumene.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

Többek között a magyar-amerikai kiskereskedelmi kapcsolatokról folytatott megbeszélést a cég prominenseivel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

A negyedik hónapban a kiskereskedelem forgalma 4,4 százalékkal bővült.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A legerősebb ösztönző: "az ott, ahol éppen van a vásárló." 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-25

Növekvő kereskedelmi mutatók mellett, csökkenő boltszámok.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

Az élelmiszerüzletek forgalma az előzetes becslésekhez képest kicsit lanyhábban nőtt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-22

A kiskereskedelmi forgalom januárban még az előzetesen becsültnél is erőteljesebben bővült.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-22

Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmi üzletekben 2,2%-os volt a bővülés.(Frissített)

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-06

5,6 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-24

Előző prognózisában a KSH alulbecsülte a kiskereskedelmi forgalom novemberi bővülésének mértékét. (Frissített)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.