hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 103
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A legerősebb ösztönző: "az ott, ahol éppen van a vásárló." 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-25

Növekvő kereskedelmi mutatók mellett, csökkenő boltszámok.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

Az élelmiszerüzletek forgalma az előzetes becslésekhez képest kicsit lanyhábban nőtt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-22

A kiskereskedelmi forgalom januárban még az előzetesen becsültnél is erőteljesebben bővült.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-22

Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmi üzletekben 2,2%-os volt a bővülés.(Frissített)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-06

5,6 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-24

Előző prognózisában a KSH alulbecsülte a kiskereskedelmi forgalom novemberi bővülésének mértékét. (Frissített)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az élelmiszer-, ital-, dohányáru-szaküzletek értékesítése 2,8 százalékkal emelkedett.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Augusztusban igazából 4,7 százalékkal bővült a kiskereskedelmi forgalom.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-22

A nyers és a naptárhatástól megtisztított adatok szerint egyaránt. /FRISSÍTETT!/

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.