hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1605
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A szupermodern kutatóintézet az otthona az Élelmiszervizsgálati Közlemények szaklapnak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A kormány egyelőre lemond a műanyag szatyrok és tasakok termékdíjának drasztikus növeléséről.

#3
Élelmiszer Online
2017-10-16

Több, mint 120 partner tekintett be az öntapadó címkék, hajtogatott karton- és hullámkarton dobozok gyártásába.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

Ha a halrudacska nem filé alapanyagból készült, arról a vásárlót egyértelműen tájékoztatni kell.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-09

Elkezdődött az Anuga, a világ legnagyobb élelmiszer vására –  Tudósítónk jelenti Kölnből.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Szárnyal az egészséges és a „mentes” termékek piaca.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Az élelmiszeripari innovációk tudományos háttértámogatása is a feladatai közé tartozik majd.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-29

A piac és a feldolgozóipar sem tudja követni az aszályok okozta 30-40%-os termésingadozást.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-28

A Bild című lap úgy tudja, hogy a németországi zsaroló tízmillió eurót (3,1 milliárd forintot) követel.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-27

Több mint egy tonna élelmiszer gyűlt össze jótékony célra az OMÉK-on.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.