hirdetés
2017. április. 30., vasárnap - Katalin, Kitti.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1541
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-27

Április 1-től a nem előrecsomagolt termékeket árusító berendezéseken is fel kell tüntetni az allergéneket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-04-25

Szárnyakat ad a komoly piaci munka.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-25

Élelmiszer-biztonsági kifogások egyik termék esetében sem merültek fel.

#4
Élelmiszer Online
2017-04-25

A magyar focirajongók nyereményjáték keretében találkozhatnak a futball legendával. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-25

A felavató ünnepségen Orbán Viktor miniszterelnök is részt vett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-25

Közvetlenül vagy közvetve az uniós munkahelyek 35%-át veszélyeztetik a tevékenységek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-04-24

Egyre több az új termék.

#8
Élelmiszer Online
2017-04-24

Becslések szerint 100 milliárd forintos nemzetgazdasági többletbevétellel járnának az intézkedések.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-19

Az emberek gyakran elvesznek az élelmiszerek címkéin található információk rengetegében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-19

A gyártó az ital címkéjén feltüntetett összetételt változatlanul hagyja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.