hirdetés
2018. augusztus. 17., péntek - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1744
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

A Graphasel Design Stúdiója munkája nyert kommunikációs design díjat. Mutatjuk.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Újbóli házi hasznosítás helyett a szelektív kukát ajánlják az egészségügyi szakemberek és a gyártók is.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-08

Magyar "mindenmentes" terméket díjaztak az élelmiszeripari Oscaron.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

A verseny zsűrijének nagyon ízlett a hidegen sajtolt BIO kukoricacsíra-olaj.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

A tikkasztó nyári forróságban fontos, hogy tisztában legyünk a valósággal.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-07

A SPAR az újrahasznosítás terén egyedülálló számokkal büszkélkedhet: tavaly a hulladékkibocsátási mennyiség 404%-át gyűjtötte vissza.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

A vállalat 2025-re tervezi a teljes átállást.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

A cég magyarországi divíziója egyre több könnyebb és környezetkímélőbb palackot használ majd.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-24

Mentett élelmiszerből több mint 1 200 000 élelmiszercsomagot juttatott a nélkülözőknek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-20

Forradalmi megoldások az önhűtő csomagolástól a vega steakig.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.