hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1559
#1
Élelmiszer Online
2017-06-26

A jégkrémekből a Tesco tavaly összesen 9 millió darabot értékesített.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-23

A fogyasztói választás befolyásolásának lényeges elemei a termék eredetére és/vagy minőségére utaló védjegyek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

A cég bizonyos részlegeibe még a házi kedvenceiket is behozhatják a dolgozók.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-19

A hazai termékek aránya 60-62%, és májustól szeptemberig 40%-a gyümölcs a hazai portékáknak.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-17

Elsősorban a csomagolást és a sonkatermékek előállítását korszerűsítik..

#6
Élelmiszer Online
2017-06-12

A díjátadó június 22-én lesz a Palack Borbárban.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-12

Forgács Attilával, a gasztropszichológia egyik hazai úttörőjével az evés lélektanának néhány kérdéséről beszélgettünk.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-08

A résztvevői legalább 10-15%-kal csökkentették a kidobott étel mennyiségét.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-02

Életünk során akár 40 dekagrammnyi, az élelmiszerbe oldódott csomagolóanyagot is megeszünk. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-01

A napokban egyre több hazai friss cseresznye kerül az üzletekbe.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.