hirdetés
2017. augusztus. 18., péntek - Ilona.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1580
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

A Soproni egyik új büszkesége bronz minősítést szerzett az International Beer Challenge idei megmérettetésén.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-16

75 százalékos kapacitás-kihasználtsággal működik az MCS Zrt. április végén átadott új mohácsi vágóhídja.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-15

Szerencse, hogy globálisan Magyarországnál csak egy állam termeszt többet az élelmiszernövényből.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-11

Tízből nyolcan elolvassák az összetevőket a termékeken.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

A karitatív projekt célja a vásárlók felvilágosítása az élelmiszer-pazarlás veszélyeiről.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

Két hónapos vizsgálatai során sok termékpárnál tapasztalt összetételbeli vagy érzékszervi eltérést a NÉBIH.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-08

Híres szlogenjük nyert új értelmezést az új csomagolással.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A többi termék túlnyomó része iránti erőteljesen visszaesik.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-03

A Vetőmag Szövetség nettó 92 ezer forint tonnánkénti tájékoztató árat tett közzé.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.