hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1816
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

A vállalat felgyorsítja a műanyaghulladék leküzdésére irányuló intézkedéseit.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

A Nébih által megvizsgált termékek azonban hemzsegnek a jelölési hibáktól.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#4
Élelmiszer Online
2019-01-16

Immár három országos élelmiszerlánc forgalmazza a magyar gluténmentes sört.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

Egyszer használatos verziójukat például már száműzte is a boltjaiból.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-15

2019 élelmiszeripari és fogyasztói trendjei - harmadik rész.

#7
Élelmiszer Online
2018-12-21

Szaloncukor a konyhakémia szemszögéből! Miből készül, hogyan készül és mibe érdemes csomagolni?(x)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-21

Egy anyuka nyerte meg a gépjárművet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-21

Az egyszer használatosakat nagy valószínűséggel igen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

A Hamisítás Elleni Nemzeti Testület tanácsokkal segít elkerülni a hamisított termékeket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.