hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 38
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-20

2018. május 31-ig várjuk a legmenőbb csomagolásokat! 

#2
Élelmiszer Online
2018-04-17

Ismét az ország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait keressük.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-07

2018 tavasztól megújul a márka csomagolása: ezentúl a salátakeverékeket nem takarja semmilyen dizájnelem.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-12

A díjátadó június 22-én lesz a Palack Borbárban.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-25

A Pakk Csomagolásdizájn-versenyre ma éjfélig lehet még nevezni a termékcsomagolásokat, csomagolásterveket és kiegészítéseket. (X)

#6
Élelmiszer Online
2017-05-22

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 26-ig lehet nevezni.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-13

Interjú a Pakkon aranyat szerző ByLove egyik alapítójával, Móri Szilárddal.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-11

Interjú a Pakk csomagolásdizájn-verseny aranydíjas grafikusával, Molnár Renátóval. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-08

Interjú a PAKK versenyen arany díjas Mad Scientist kézműves sörfőzde alapítóival.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-12

A reklámfilmekben is visszaköszön az új, rajzos stílus. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.