hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 37
#1
Élelmiszer Online
2018-04-17

Ismét az ország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait keressük.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-07

2018 tavasztól megújul a márka csomagolása: ezentúl a salátakeverékeket nem takarja semmilyen dizájnelem.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-12

A díjátadó június 22-én lesz a Palack Borbárban.

#4
Élelmiszer Online
2017-05-25

A Pakk Csomagolásdizájn-versenyre ma éjfélig lehet még nevezni a termékcsomagolásokat, csomagolásterveket és kiegészítéseket. (X)

#5
Élelmiszer Online
2017-05-22

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 26-ig lehet nevezni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-13

Interjú a Pakkon aranyat szerző ByLove egyik alapítójával, Móri Szilárddal.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-11

Interjú a Pakk csomagolásdizájn-verseny aranydíjas grafikusával, Molnár Renátóval. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-08

Interjú a PAKK versenyen arany díjas Mad Scientist kézműves sörfőzde alapítóival.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-12

A reklámfilmekben is visszaköszön az új, rajzos stílus. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-01

A zsűrizés június 9-én zajlik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.