hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 284
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-30

Fogyatékkal élők rendszeres mozgását támogató szervezettel működik együtt a márka.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-22

A dm IV. Jótékonysági focitornája 5 millió forinttal támogatta a törökbálinti Tábitha-házat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

A Tesco ismét elnyerte a Magyar Adományozói Fórum által odaítélt védjegyet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-01

Ízekkel és felelősséggel egy új, sportos generációért.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

Szeretnék, ha a márkák után jobban megismernék a céget, és annak értékeit is az emberek. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Az utóbbi években a környezettudatos gondolkodásmód meghatározóvá vált az üzletlánc működésében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A vállalat számára rendkívül mozgalmasan telt a tavalyi esztendő.

#8
Élelmiszer Online
2017-12-21

A Raben ismét összefogásba kezdett két jelentős ügy érdekében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

Az élelmiszer-hulladék legnagyobb részét a háztartások termelik ki magukból.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

„Környezet-Zöld kiválóság” kategóriában a vállalat nyerte el a CSR Hungary idei díját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.