hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1360
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

Gyanúsak lettek számára az általa felvásárolt tételek. (Frissített)

#2
Élelmiszer Online
2017-12-14

A hagyományos díszek mellett idén a bronz, a fehér árnyalatok, illetve a geometrikus formák hódítanak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

A tudatos táplálkozás elterjedésével egyre égetőbbé válik a kérdés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Óriásit ugrott a tojás ára.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A cukor jelentős drágulása mellett a tejtermékek ellenértéke drasztikusan csökkent.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A fermentált ételek és italok világszerte egyre fontosabb elemei az egészségtudatos táplálkozásnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-12-05

Mintegy 180 milliárd forintot tesz ki évente a belföldi édességpiac forgalma.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

A barna cukor nem egészségesebb, mint a fehér?

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

Az Élelmiszerbank közvetítésével 178 tonna tartósélelmiszert adományoztak a rászorulóknak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

Üdítők online kommunikációjától a projektmenedzsmentig számos feladatot el kell majd látnia a társaságnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.