hirdetés
2018. szeptember. 26., szerda - Jusztina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1464
#1
Élelmiszer Online
2018-09-25

Még lehet jelentkezni: egyedülálló és hiánypótló konferenciát szervez 2018 október 4-ére az Élelmiszer magazin. Az eseményen bejelentjük a Mentes-M díj 2018 nyerteseit is!

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-25

A gabonakávé minden napszakban fogyasztható.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Az ikonikus cukorka gyártását Törökországba helyezi át a Mondelez.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-18

A NAK szerint a hazai élelmiszeripar is veszíteni fog a szabadkereskedelmi megállapodással.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-17

Szeptember közepén érkezik a Fanta Instamix.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-15

Az édességek mellett a „Kapj rá!” standon halas finomságokat is kóstolhat  az Édes Napokon.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

Az elmúlt három évben csökkent a közétkeztetésben kínált ételek só- és cukortartalma.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A nemrég bemutatott különlegesség a világon elsők közt feljegyzett gyógynövényről kapta a nevét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-05

Növekszik a hazai gyümölcsfogyasztás - de még mindig nem elégséges az ajánlotthoz képest.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-04

Elkészítette az Országos Iskolai Menzakörkép 2017-es tanulmányt az OGYÉI.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.