hirdetés
2018. november. 21., szerda - Olivér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1487
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

Az egyesület több mint 200 áruházban fogja lebonyolítani az akciót.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

Rajta kívül már az összes őszi szántóföldi növényt learatták.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

A „Kapj rá!”standja is részt vesz az Egy Csepp Figyelem Alapítvány egészségnapján.

#4
Élelmiszer Online
2018-11-08

Kortárs magyar írók művei a legendás üdítőről.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

Táplálkozási trendriportot készítettek a METRO szakértői.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

Túlnyomórészt csiperkét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

Novemberben ingyenes családi egészségnapot tartanak a budapesti Millenáris Parkban.

#8
Élelmiszer Online
2018-10-24

XI. PANGEA akció: 116 országban 500 tonna hamis tablettát foglaltak le.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A megfelelő keléshez ugyanakkor több csapadékra lenne szükség.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-15

2017-ben a világ népességének 11%-a, 821 millió ember, azaz minden kilencedik éhezett tartósan.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.