hirdetés
2017. április. 30., vasárnap - Katalin, Kitti.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 128
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-10

Csak körmönfontabb módon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-16

A diákok szavazatai alapján keresi Magyarország TOP 50 legfinomabb menza ételét az OGYÉI. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-12

Törvénysértő módon gyógyító hatást ígérve reklámozta egyik termékét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-03

Első számú cukorforrásként szolgálnak a 4 és 18 év közötti gyerekek számára.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-31

Megalapozatlannak és jogszabálysértőnek tekintik a GVH eljárását és határozatát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-31

A hatóság szerint megtévesztőek voltak a cég cukorbetegeknek szánt termékeinek hirdetései.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-30

Főleg az egészségük érdekében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-20

A termékeken feltüntetett átlagos tápértékjelölés a legfontosabb támpont.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-27

Az életünk első 1000 napjában „követett” étrend a későbbiekben is nagyban befolyásolja testünk egészségét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-13

Többen például azt hiszik, hogy a laktózmentesség egyenlő a cukormentességgel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.