hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 44
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

Nem teljesen igaz, hogy nemzetközi összehasonlításban túl édesszájúak vagyunk.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-11

1500 hektárral fog elmaradni a korábbi évek átlagától.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

Új weboldal segíti a tudatos táplálkozásra törekvő tanácstalan vásárlók felvilágosítását.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A fogyasztók a cukor valódi egészségügyi hatásait illetően meglehetősen alulinformáltak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-27

A Tesco csökkenti saját márkás üdítőitalaiban a cukrot: 100 milliliterben mindössze egy teáskanálnyit engednek belőle.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-28

Nem úgy a nőket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-23

A jövőben egyre nagyobb szerep jut a light verzióknak a hirdetésekben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-05

40 százalékkal csökkenti édességeinek cukortartalmát, de nem kell aggódni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-03

Első számú cukorforrásként szolgálnak a 4 és 18 év közötti gyerekek számára.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-21

A cukortermelés világszinten csökken.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.