hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 116
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A cukorrépa-termelés csak állami támogatás mellett lehet jövedelmező üzlet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-04

Ötven éves működés után megszűnt a kvótarendszer az Európai Unióban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

49 év után megszűnik az uniós cukorkvóta.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-04

Elkezdődött a cukorrépa-feldolgozási kampány a Magyar Cukor Zrt. kaposvári cukorgyárában.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-21

A változások körülbelül 5 százalékos termelésnövekedéssel járhatnak 2025-ig.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-08

A gyár ellátásához idén tavasszal mintegy 14 ezer hektáron vetettek cukorrépát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-07

Világszerte egyenetlen a terméshozam.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> top50
2016-03-09

Elérkeztünk a TOP 10 szakemberhez, mostantól naponta egy portrével jelentkezünk. Ismerje meg a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács elnökét, az Alföldi Tej Kft ügyvezető igazgatóját!

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-28

A Cukorrépa Termesztők Országos Szövetségének elnöke legalábbis nem számít az élvezeti cikk drágulására.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-26

A CTOSZ elnöke szerint az ágazat csak így vészelheti túl a cukorkvóta kivezetését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.