hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8
#1
Élelmiszer Online
2017-09-04

Elkezdődött a cukorrépa-feldolgozási kampány a Magyar Cukor Zrt. kaposvári cukorgyárában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-08

A gyár ellátásához idén tavasszal mintegy 14 ezer hektáron vetettek cukorrépát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2013-11-20

A gyár kapacitása néhány éven belül 150 ezer tonnára nőhet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-09-12

Az ország egyetlen működő cukorgyárában csütörtökön elindult a 120. feldolgozási idény.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-08-23

Megépült a harmadik biogázfejlesztő fermentor (erjesztőtank) a kaposvári cukorgyárban.

#6
Élelmiszer Online
2010-07-11

Az ország ma már egyetlen működő cukorgyárában, Kaposváron több mint 650 millió forint értékű fejlesztéssel, felújítással készülnek az idei cukorrépa feldolgozó kampányra.

#7
Élelmiszer Online
2009-11-26
A Magyar Cukor Zrt., az európai cukorpiaci reform lezárulta után fennmaradt egyetlen magyar cukoripari vállalat sikeres év zárása előtt áll. A megnövelt kapacitású kaposvári cukorgyárban néhány héten belül befejeződik a cukorrépa-feldolgozási kampány, amelynek során összesen 730 ezer tonna magyar termelőktől származó cukorrépából nyerik ki az édesítőszert.
#8
Élelmiszer Online
2008-11-27
A vártnál sokkal jobb cukorrépa-feldolgozási kampányt zár az osztrák Agrana tulajdonában álló Magyar Cukor Zrt. kaposvári üzeme – mondta Fischer Béla, a cég elnök-vezérigazgatója.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.