hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 304
#1
Élelmiszer Online
2019-02-07

Nagy Lépéssel a fenntartható közösségekért.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-06

Idén ötödször indul Az Év Boltja verseny. A pályázatokat 2019. február 22-ig, 18 óráig várjuk.

#3
Élelmiszer Online
2019-01-24

Coca-Cola x Highlights of Hungary: együtt keresik a legizgalmasabb fenntartható közösséget.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

Nem csak a hulladék-újrahasznosításról szól a körkörös gazdaság.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

A Great Place to Work® 2018 elismerése után az Aon Legjobb Munkahely címét is elnyerte a cég.

#6
Élelmiszer Online
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#7
Élelmiszer Online
2018-10-08

November 15-ig lehet pályázni a Borászok Borásza Ösztöndíjért!

#8
2018-10-03
18:00:00

Mentes-M Díj
Díjátadó: október 3., 18.00,  Corner Rendezvényterem

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-26

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által meghirdetett pályázatra 123 pályamű érkezett be.

#10
Élelmiszer Online
2018-09-15

Mintegy 300 résztvevő 750 kilométert tett meg a szakmai programon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.