hirdetés
2018. november. 12., hétfő - Jónás, Renátó.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 299
#1
Élelmiszer Online
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#2
Élelmiszer Online
2018-10-08

November 15-ig lehet pályázni a Borászok Borásza Ösztöndíjért!

#3
2018-10-03
18:00:00

Mentes-M Díj
Díjátadó: október 3., 18.00,  Corner Rendezvényterem

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-26

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által meghirdetett pályázatra 123 pályamű érkezett be.

#5
Élelmiszer Online
2018-09-15

Mintegy 300 résztvevő 750 kilométert tett meg a szakmai programon.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Pedig néhány éve még nem tekintettük prémium fajtának.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

Sajnos egyelőre titok fedi, hogy a szakértők szerint melyik az.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-15

Sorozatban 3. éve díjazták a Marsot a rangos európai díjátadón.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-01

Román Józsefné, Irma néni lett Magyarország legkedvesebb konyhás nénije az OGYÉI-pályázaton.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A megye bora büszke címet egy éven át viselhetik a kiválóságok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.