hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Élelmiszer Online
2017-09-04

Biztató az idei diótermés, sem jég, sem kártevő nem tizedelte meg: indulhat a betakarítás.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-29

Idén gyenge-közepes hozamokra lehet számítani a gyümölcsből.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-13

Kiemelkedőnek ígérkezik az idei termés a csonthéjas finomságból.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-09-14

A csonthéjas gyümölcs somogyi változata világhírű.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-03-24

Fokozódó import fenyegeti a magyar fajták piaci helyzetét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-03-21

A magyar diónak párja nincs a világon! Ezért is indokolt, hogy megelőzzük a diófákra is veszélyes stressz betegségeket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-08-06

2012 nyarán Magyarországon is igazolták az Észak-Amerikából származó nyugati dióburok-fúrólégy  jelenlétét. A NÉBIH felhívja a figyelmet, hogy a karantén listán szereplő károsító terjedésének megakadályozása közös feladatunk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.