hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 578
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

A Newsweek és a Corporate Knights üzleti magazin zöld rangsorán győztek. 

#2
Élelmiszer Online
2018-02-09

Egyre több bizonyíték van arra, hogy bizonyos ráktípusok rabjai étrendünk bizonyos összetevőinek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Az ételsort Magyarország desszertje, egy újragondolt somlói galuska zárja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Európai uniós rendelet írja elő a felmérést. (Frissített)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-31

Angliában szörnyű divat terjed a beteg kiskorúak megvezetett szülei között.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A cég a forrás felhasználásával 2 milliárd forint értékű kutatás-fejlesztési projektet valósít meg.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Dolgozókon és influencereken keresztül.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Megszületett az ítélet a szakújságírók Super 12 versenyén.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Az alapos áttekintés számos aspektusból megvizsgálja az ágazatban uralkodó viszonyokat.

#10
Élelmiszer Online
2018-01-02

„Kezdő lendület” című sorozatunk első szereplője  Pinczés Marianna, a Grapoila tulajdonos-ügyvezetője.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.