hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 597
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

Nagy vonzerő a kézzel fogható választék - a "Kiskereskedelem holnap és ma” - című tanulmány szakértői öt pontban foglalják össze a lényeget. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

A táplálkozási ajánlások szerint naponta fél liter tejet, sajtból 6-7 dkg-ot kellene fogyasztanunk.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-30

Az EB közel negyedével csökkentené a hazánknak nyújtott kohéziós támogatásokat 2021-2027 között.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-29

A gyümölcsösültetvény-összeírás előzetes adatait rekordidő alatt publikálta a KSH.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Az év Gluténmentes Terméke Díjat a Hunorganic Kft. NATURBIT gluténmentes répatortája vitte el.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-14

A lánc több üzletét is megfenyegették, már nyomoznak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-11

Maholnap hűtőtáska alkalmazása nélkül férhetünk bármikor hidegen hozzá a magunkkal hurcolt üdítőkhöz.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-11

A konstrukció népszerűsége egyre nő a magyar gazdálkodók körében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Nyilvánossá tette tavalyi eredményeit a csoport.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-19

Többek között a Cookie Monster, Fehér nyúl APA, Boris the Blade kaptak elismerést Diósgyőrben. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.