hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 559
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Három kategóriában is elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség díját.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A cég büki gyárának dolgozói létszáma 920 főre emelkedik a fejlesztéssel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A felnőtt lakosság után a 6-17 éves korosztály számára is új hazai táplálkozási ajánlást adott ki az MDOSZ.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-27

Mintegy 3,2 milliárd forintból épített gyárat a Márka Üdítőgyártó Kft. Felsőlajoson.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

A megvalósításához 500 millió forint európai uniós támogatást nyert el az üdítőgyártó.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Kiemelkedően teljesítettek Kelet-Európa legtehetségesebb feltörekvő mesterszakácsai a versenyen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

A világ legdrágább rizse a felkelő Nap országa számos prefektúrájából érkező termények keveréke.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Innovatív projektjeivel három magyar kkv is nyert uniós támogatást.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

Egy multinacionális cég szentül hiszi, hogy az élelemfelesleg újrafelhasználása forradalmasíthatja az építőipart.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-04

A kicsi eszköz által útra bocsátott adatokról egy komputeren keresztül értesülhet a mindenkori felhasználó.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.