hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 73
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

Két termékben meglehetősen magas arzéntartalmat mutattak ki a szakemberek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

Már két évvel ezelőtti beharangozása is drasztikus lépésekre sarkallta az üdítőgyártókat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

Megerősítették: a rostban gazdag étrend segítséget nyújt a vércukorszint szabályozásában.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Szárnyal az egészséges és a „mentes” termékek piaca.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-27

A Tesco csökkenti saját márkás üdítőitalaiban a cukrot: 100 milliliterben mindössze egy teáskanálnyit engednek belőle.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-14

Gyakoribbá válik a túlsúly és elhízás, és velük együtt betegségek egész sora érkezik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-22

Olyat, amelyiknek alacsony a glikémiás indexe.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-30

Főleg az egészségük érdekében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-01

Juhéj!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.