hirdetés
2017. december. 13., szerda - Luca, Otília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 69
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Szárnyal az egészséges és a „mentes” termékek piaca.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-27

A Tesco csökkenti saját márkás üdítőitalaiban a cukrot: 100 milliliterben mindössze egy teáskanálnyit engednek belőle.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-14

Gyakoribbá válik a túlsúly és elhízás, és velük együtt betegségek egész sora érkezik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-22

Olyat, amelyiknek alacsony a glikémiás indexe.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-30

Főleg az egészségük érdekében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-01

Juhéj!

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-27

Az életünk első 1000 napjában „követett” étrend a későbbiekben is nagyban befolyásolja testünk egészségét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-16

Megpróbáljuk „emészthetően” bemutatni, de nem lesz könnyű.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-13

Többen például azt hiszik, hogy a laktózmentesség egyenlő a cukormentességgel.

#10
Élelmiszer Online
2016-05-26

Hat hónap, számos elismerés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.