hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 236
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

A Falatozz.hu ételrendelő portál több száz étterem bevonásával készített elemzést a gyerekétel-kínálatról.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

A „Kapj rá!”standja is részt vesz az Egy Csepp Figyelem Alapítvány egészségnapján.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-31

A 18 év feletti, rendszeresen internetezőknek egyelőre mindössze 9 százaléka hallott az OKOSTÁNYÉR®-ról. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-17

3000 kilogramm zöldséget és gyümölcsöt osztottak szét Fruttival és Veggivel.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

A gyerekek rossz reggelizési szokásaira keresi a megoldást a szervezet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-03

Hiánypótló konferencia vette ma kezdetét az Élelmiszer magazin szervezésében.

#7
Élelmiszer Online
2018-09-26

A tanév kezdetekor különös figyelmet kell fordítani a szülőknek a (kis)iskolások táplálkozására.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-25

A gabonakávé minden napszakban fogyasztható.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-11

10-ből 8-an már ismerik az élelmiszerek kalciumtartalmának élettani fontosságát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

Pedig a gondolkodáshoz mindenképpen szükség lenne a napindító „energialöketre”.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.