hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 99
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-13

A Bayer és a Monsanto számára. A versenyjogi biztos egy végső tisztázandó kérdést lát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A METRO kötelességének érzi, hogy segítsen változtatni ezen a helyzeten.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

Fogyasztók fejében harcolnak a márkák.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

Élményszerű, személyre szabott vásárlás technológiai újításokkal.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-19

Ismét a K&H kereskedelemfinanszírozási szolgáltatása bizonyult a legjobbnak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

A teljes éves értékesítés átlépheti a 10 ezermilliárdos küszöböt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Immár tapasztalataikat egyesítve keresnek új értékesítési lehetőségeket a kínai élelmiszer-kereskedelemben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-07

A magyar kiskereskedelmi forgalom növekedése várhatóan szeptemberben is meghaladta az unió átlagát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Az élelmiszerek online forgalma fél évtizeden belül a hagyományos bolti eladások fölé kerekedhet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.