hirdetés
2018. október. 15., hétfő - Teréz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 130
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Két magyar vállalkozás is szerepel a Deloitte Technology Fast 50 listán.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-05

A Smartkosár is bizonyítja, hogy az FMCG területén jócskán vannak kiaknázatlan lehetőségek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

A kis márkákkal és a személyre szabottsággal is foglalkozott a szingapúri FMCG konferencia.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-19

A Shell adatai szeint az elkötelezett vásárlók kilencszer többet költenek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-17

Szeptembertől boltokban a gesztenyés Pöttyös.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-14

Változott a vállalatok körében a digitalizáció megítélése.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-07

Globális FMCG-csúcskonferencia zajlott Szingapúrban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

Az USB kampánya a kiskereskedőket árufeltöltésre, a fogyasztókat vásárlásra ösztönözte.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Az Amazonnal, a Teslával és a Paccarral is tárgyalt a cég stratégiai innovációs együttműködésről.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-29

Épphogy lecsengett a GDPR-láz, a vállalkozásoknak újabb kihívásokkal kell szembenézniük.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.