hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 114
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-05-18

Az államnak továbbra is fenn kell tartania az ösztönzőrendszereket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A kereskedőket fel kell készíteni a további növekedésre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Ismerje meg az okostelefonon, mobilinterneten és Facebookon szocializálódott vásárlóit!(X)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-03

A magyar cégeket elsősorban a kompetencia hiánya hátráltatja.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Nélkülözhetetlen a mesterséges intelligencia fejlesztése - az EB új irányelveket fogalmazott meg.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-27

Új technológiák, okos megoldások az FMCG TOP 2018 konferencia második napján.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-25

Növekvő kereskedelmi mutatók mellett, csökkenő boltszámok.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-23

A Világbank rangsora azt mutatja meg, hogy mennyire könnyű vállalkozni a vizsgált országokban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-09

Az új adatvédelmi rendeletnél, számtalan új szabályra kell odafigyelniük az érintett cégeknek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.