hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 659
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

Lidl, Spar, Gyermelyi a dobogón.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

Versenyelőnyt jelenthet - mégis csupán a cégek negyede költ a technológia fejlesztésére.

#3
Élelmiszer Online
2019-01-10

Újabb cég Black Friday-akciója miatt indult versenyfelügyeleti eljárás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

Folytatódik a kereskedelem gyors és radikális változása. 2019 trendjei - második rész. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

Öt meghívott ügynökség közül választott új partnert a szeszesitalgyártó.

#6
Élelmiszer Online
2019-01-03

Az ügyfelek többre vágynak: pozitív érzésekre, megerősítésre, bizalmat erősítő interakciókra, egyszóval élményre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Az élelmiszer-higiénia és az élelmiszer-biztonság lesz a soron következő találkozó központi témája.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

„Olyan, mint egy kiéheztetett ember, aki most annyit eszik, amennyit csak bír” - interjú Töröcsik Máriával.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-05

Influencerekkel és nyereményjátékkal is készül az idei karácsonyra a márka.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.