hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 90
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Az AKI önként kitölthető kérdőívek segítségével próbál fogalmat alkotni a jelenlegi helyzetről.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-14

Változott a vállalatok körében a digitalizáció megítélése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-10

Óriási kihívás előtt a világ élelmiszertermelése: évtizedeken belül 9 milliárd embernek kell élelmiszer.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-07

A precíziós mezőgazdaság jelenttőségéről értekeznek a 31. Bábolnai Gazdanapok keretében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-30

A kkv-k technikai fejlesztésére, illetve a munkavállalók digitális képzésére nyújthat forrásokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

A magyar vállalkozások teljesítményét értékelte a pénzügyi és az innovációs tárca vezetője Tusványoson.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Az Amazonnal, a Teslával és a Paccarral is tárgyalt a cég stratégiai innovációs együttműködésről.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

Agrárkamara: sok a kockázat az uniós költségvetés-tervezetben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-26

Az élelmiszer-biztonságra és a digitalizációra például kiemelt hangsúlyt helyez az újonnan kidolgozott stratégia.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Szerethető munkahellyé válni megtérülő befektetés - megoldás-e az employer branding?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.