hirdetés
2018. november. 18., vasárnap - Jenő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 100
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-16

Négy óra alatt költhettek el 200 millió forintot agráriumfejlesztésére egyetemisták - egy versenyen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

November 20-án folytatja „Együtt az élelmiszeriparért” nevű konferenciasorozatát a NAK.

#3
Élelmiszer Online
2018-11-13

Már csak 12 évünk maradt a cselekvésre? A felmelegedés megállítható?(X)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-06

Rangos szakmai elismeréseket kaptak kedden az Európai Kereskedelem Napja alkalmából a COOP Gazdasági Csoport dolgozói. 

#5
Élelmiszer Online
2018-11-06

A robotika és a digitalizáció jelentősen átformálja a munka világát az elkövetkező bő egy évtizedben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

Szívesen megadják az árát - a kényelem lett a legfőbb érték.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

A hagyomány és az innováció kérdéskörei tematizálták a szakmai találkozót.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A magyar termelők nem igazán használják ki a mezőgazdasági gépeik IT-alapú szolgáltatásait.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-09-28

Folyamatos innovációra van szükség az agráriumban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.