hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 41
#1
Élelmiszer Online
2017-07-12

Már csak három áruházláncban, az Auchanban, a CBA-ban és a SPAR-ban áll a dinnye promóciós program mellé a Kamara.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-07

A Tesco nem változtat: maradnak a kifogásolt 99 forintos  dinnyeakció mellett.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-07

Hatósági és etikai eljárást kezdeményez a nemzeti agrárgazdasági kamara a Tesco-val szemben

#4
Élelmiszer Online
2017-07-06

Fogyasztásösztönző kampány indult a kiváló minőségű hazai dinnye fogyasztása érdekében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-28

Az áruházláncok üzleteiben október 27-től december 10-ig lehet kóstolni. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-24

Némileg gördülékenyebben ment a gyümölcs értékesítése.

#7
Élelmiszer Online
2016-07-28

A gazdák látványos szerdai demonstrációjára reagált a kamara.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-27

Az Erzsébet Táborokban a táborlakók is megkóstolhatják a friss, hazai dinnyét. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-19

Hat kereskedelmi lánc közreműködésével.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-19

Jelentősen nőtt a termőterület.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.