hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 42
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

Újonnan óriásplakátokkal és city light poszterekkel buzdít magyar termékek megvásárlására a szervezet.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-12

Már csak három áruházláncban, az Auchanban, a CBA-ban és a SPAR-ban áll a dinnye promóciós program mellé a Kamara.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-07

A Tesco nem változtat: maradnak a kifogásolt 99 forintos  dinnyeakció mellett.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-07

Hatósági és etikai eljárást kezdeményez a nemzeti agrárgazdasági kamara a Tesco-val szemben

#5
Élelmiszer Online
2017-07-06

Fogyasztásösztönző kampány indult a kiváló minőségű hazai dinnye fogyasztása érdekében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-28

Az áruházláncok üzleteiben október 27-től december 10-ig lehet kóstolni. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-24

Némileg gördülékenyebben ment a gyümölcs értékesítése.

#8
Élelmiszer Online
2016-07-28

A gazdák látványos szerdai demonstrációjára reagált a kamara.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-27

Az Erzsébet Táborokban a táborlakók is megkóstolhatják a friss, hazai dinnyét. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-19

Hat kereskedelmi lánc közreműködésével.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.