hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 245
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Tudományos diákköri konferenciát rendezett közösösen a Szent István Egyetem és a NAK.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-23

Sajnos az áprilisi fagyok 25-30 százalékos kiesést okoztak, főleg a meggy- és almatermést sújtva.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A termelők és a fogyasztók is kifejezésre juttathatják véleményüket az űrlapon keresztül.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-18

A széles választék, a jó minőség és kedvező ár a legfontosabb szempontok a vásárlásnál.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Még a relatíve sikeres idei év sem adhat okot a bizakodásra.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-15

Gélekkel lehet dinnyésíteni, meggyesíteni vagy áfonyásítani a narancsos Fantát, első körben Mekikben és Tescókban.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-04

Piacokon razziázott a hatóság: buktak a kamu őstermelők.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A meleg idő előnyére vált a gyümölcsnek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

Újonnan óriásplakátokkal és city light poszterekkel buzdít magyar termékek megvásárlására a szervezet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-27

Fogyasztásösztönző kampánnyal próbálják népszerűsíteni a lédús gyümölcsöt a fiatalok körében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.