hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 241
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Még a relatíve sikeres idei év sem adhat okot a bizakodásra.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-15

Gélekkel lehet dinnyésíteni, meggyesíteni vagy áfonyásítani a narancsos Fantát, első körben Mekikben és Tescókban.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-04

Piacokon razziázott a hatóság: buktak a kamu őstermelők.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A meleg idő előnyére vált a gyümölcsnek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

Újonnan óriásplakátokkal és city light poszterekkel buzdít magyar termékek megvásárlására a szervezet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-27

Fogyasztásösztönző kampánnyal próbálják népszerűsíteni a lédús gyümölcsöt a fiatalok körében.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-25

A fogyasztók nyernek a dinnyeháborún.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-21

Ráírhatják a dinnyékre, hogy magyar földön termett.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-14

Gazda projekt: libás és dinnyés gazda rendhagyó csereüzlete egy berlini képzőművésszel.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-12

Már csak három áruházláncban, az Auchanban, a CBA-ban és a SPAR-ban áll a dinnye promóciós program mellé a Kamara.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.