hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 262
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-05

Növekszik a hazai gyümölcsfogyasztás - de még mindig nem elégséges az ajánlotthoz képest.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-27

A szervezet fogyasztásösztönző akcióiban mindamellett az egészséges táplálkozás is központi szerepet kap.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-15

A rendezvénysorozaton új fajtákkal, termelési technológiával ismertetik meg a gazdákat.

#4
Élelmiszer Online
2018-08-09

Korán ért véget a dinnyeszezon Vajszlón.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

Augusztus 11-én öt mázsa görög- és fél mázsa sárgadinnye érkezik a fesztiválra.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

A korábban várt 190-200 ezer tonnás termés valószínűleg meglesz.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Míg a zöldborsó terméseredménye elszomorító, a csemegekukoricának kedvezett az időjárás.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

Górcső alá vette a magyarok frissgyümölcs-vásárlási szokásait a GfK.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

A Tesco 8000 tonna hazai termelésű gyümölcsöt exportál a régióba.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Táborozó gyerekeknek osztottak gyümölcsöt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.