hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 252
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

A legnagyobb problémát az okozza, hogy nehéz embert találni betakarítási munkára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-13

A Tesco is csatlakozik a NAK zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsítő kampányához

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Az áruházlánc idén is felfüggeszti az import dinnyék beszerzését.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Az akció célja a Magyarországon kapható fajták kiváló minőségének tudatosítása.

#5
Élelmiszer Online
2018-06-19

A magyar cukrászok szerint óriási átverés az albán óriásfagyi, még akkor is, ha szabályokat nem sért.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

A meleg tavasz kissé megbolondította a mezőgazdaságot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-04

Segít a vitás kérdések rendezésében a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara etikai bizottsága.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Tudományos diákköri konferenciát rendezett közösösen a Szent István Egyetem és a NAK.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-23

Sajnos az áprilisi fagyok 25-30 százalékos kiesést okoztak, főleg a meggy- és almatermést sújtva.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A termelők és a fogyasztók is kifejezésre juttathatják véleményüket az űrlapon keresztül.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.