hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 70
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-21

Megoldódik a gyártókapacitás hiánya – a térségnek is fontos a beruházás.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-22

A rendezvény vacsoráján a diplomáciai élet szereplői mellett természetesen a magyar borászok is megjelennek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

Egyéves kampány indul a tokaji borkülönlegesség tengerentúli népszerűsítésére.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-12

Harminc magyar bor került be a Külgazdasági és Külügyminisztérium idei borválogatásába.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A tengeri szállítások kizárólag a romániai Konstanca, illetve a szlovéniai Koper kikötőjéből lehetségesek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-08

Sikeresen lezárták a tárgyalásokat az EU-Japán szabadkereskedelmi egyezményről.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Az ország fővárosába látogatott a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ főigazgatója.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-17

Történelmi jelentőségű diplomáciai siker: 14 uniós ország agrárminisztere írta alá a magyar kezdeményezést.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-07

A katariak attól tartanak, hogy a diplomáciai háború áruhiányhoz vezet. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-31

Az új génmódosítási technológiák megjelenésével nem tudnak mit kezdeni az EU hatályos törvényei.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.