hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 41
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A lakosság ünnepi asztalra szánt kiadásai akár a 200 milliárd forintot is megkörnyékezhetik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

A munkaerőpiac helyzetének megfelelően kell kialakítaniuk a munkáltatóknak a bérstratégiájukat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-01

Elsőként nyert felvételt a diszkont áruházláncok közül az Aldi Magyarország az ENSZ fenntarthatósági hálózatához.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-16

Nonszensznek tartja a kötelező létszámbővítést a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-08

Az élelmiszerbotrányra hivatkozva újabb, a külföldi tulajdonú élelmiszerláncokat durván sújtó javaslatcsomagot nyújtott be a kormánynak Lázár János és Varga Mihály. (A Miniszterelnökség reakciójával FRISSÍTVE.)

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-09

A külföldi érdekeltségű élelmiszer- áruházak közül csupán a Spar lóg ki a sorból.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-22
#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-19

Részben a csemegepult hiányának és a kedvezményes beszállításnak köszönhető az jelenség.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-29

Úgy néz ki visszafele sült el a plázastop bevezetése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.