hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 853
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Jelentős változásokat hoz a bértáblán a cafeteriarendszer módosítása.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

2019. január 1-től bruttó 300 000 forint fölé kúszik az értéke.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-12

A Fairtrade termékek kereskedelme világviszonylatban meghaladta a 8,4 milliárd eurós értéket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Decemberben mintegy 20-25 százalékkal bővülhet a növekvő kereslet miatt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

2018‐ban immáron harmadik éve indult el a Nagy Bor Teszt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

Az USA-ban boros és sajtos ünnepi kalendáriumokat bocsát forgalomba a diszkontlánc.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

Változott-e a tavalyhoz képest az áruházak mécseskínálata?

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A budaörsi egysége mellett pedig immár a második háztartási naperőművét is üzembe helyezte a vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.