hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 845
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A budaörsi egysége mellett pedig immár a második háztartási naperőművét is üzembe helyezte a vállalat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A Tescót el kezdte nyugtalanítani a zavartalan nagy-britanniai előretörésük.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Őszi borkampány az ALDI Magyarországnál.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-29

Tarol a 300+ grammos, sonkás és szalámis fagyasztott pizza.

 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

Az elmúlt két évben nagymértékben erősödött a láncok nevével fémjelzett kereskedelmi márkák részaránya.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

Górcső alá vette a magyarok frissgyümölcs-vásárlási szokásait a GfK.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

Az élelmiszeripari vállalat bevétele 2,3 százalékkal 43,9 milliárd frankra nőtt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A  diszkontlánc  érdi üzlete mellett nyitotta meg kapuit az ország első pébégázpalack-automatája.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.