hirdetés
2018. április. 22., vasárnap - Csilla, Noémi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 819
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-12

A többcsatornás kereskedelmet online rendeléseket közvetítő áruházzal támogatják.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-11

A vásárlás gyakorisága csökkent, a tranzakcióméret nőtt. Mérsékelt növekedés, változó trendek itthon a kiskereskedelemben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-21

A termékek beltartlami értéke nem változik - olcsóbban kínálja őket a Penny Market.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-21

Kétszámjegyű volt az értékbeli növekedés a tavalyi húsvéti szezonban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-12

Április 19-én lezárult a nevezés az Év Boltja versenyünkre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-01

A piacra lépés koordinációját és a cég itáliai leányvállalatának támogatását az ausztriai HOFER KG végzi.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-26

Lidl, Aldi és Tesco a globális élbolyban.

#9
Élelmiszer Online
2018-02-16

Kérdés, hogy a diszkontlánc folytatja-e a márkafelvásárlás gyakorlatát. A brandet viszont bővíteni fogja. Frissített! 

#10
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.