hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 278
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

Az hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót egy fiatal magyar brand, a XIXO.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-08

A Tesco két újabb üzletét alakította át: budaörsi és csepeli áruházát - új dizájn, új vásárlói tér.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

Új magyar energiaital született Skybaby néven, 3-féle ízvilágban. Júniustól a benzinkutakon, hipermarketekben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-23

Megújult és valamennyi termékét átöltöztette a Sága. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

2018-ban minden eddiginél több pincészet csatlakozott az ernyőbrandhez.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-20

Megnézzük, hogy a megvásárolni kívánt márka, hogy viszonyul a fenntarthatósághoz.  

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

A bormárka új márkanevet is kap.

#8
Élelmiszer Online
2018-04-17

Ismét az ország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait keressük.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.