hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 290
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A mai igényekhez igazodó weboldal a cég teljes arculati átalakításának részeként valósult meg.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

De hogy jön itt a képbe a folyékonyfa és a csirketoll?

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Vége az önmagárét való cégprezentációknak és a mutatós portfoliók korának?

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

A termékkel a hazai fogyasztók októbertől találkozhatnak az éttermekben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> Mentes-M díj
2018-09-26

Lezárult a mentes termékek zsűrizése, hamarosan kiderül, kik lettek a Mentes-M Díj első szériájának nyertesei.  

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A csomagolásán szereplő kislány figuráját egy fiatal magyar illusztrátor álmodta meg.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A zöldeket nem kell locsolni, és egy app eteti az alatta úszkáló halakat is.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-05

Új csomagolással indítják az őszt Gyuri bácsi gyógynövényes teái. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-16

Mind a belső tér, mind a kínálat tartalmaz új elemeket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.