hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 289
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Glutént találtak a gluténmentesnek feltüntetett termékben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

Országszerte egységáron lehet megrendelni a termékeket a virtuális üzletből.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-23

Teherbírás fiatalos design-nal: többször használatos táskával kampányol a környezetért a dm.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Klórtartalmú tisztítószer maradványait mutatták ki benne.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

A győztes cég a drogérialánc idei családi napjának lesz a rendezvényszervezője.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

A JOY magazin gáláján dm öt terméke részesült elismerésben.

#7
Élelmiszer Online
2017-11-22

A dm izgalmas edukációs feladattal hívta fel a figyelmet idén ősszel is a fogápolás fontosságára.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Hivatalosan is átadták a németországi Green Brands díjait.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Egyik rangos elismerés után a másikat kapták a COOP Gazdasági Csoportjának dolgozói a Kereskedelem Napján.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Az új nemzetközi drogerista képzést októberben 70 dm-es munkatárs végezte el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.