hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1025
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

Vádat emeltek egy, a vásárlók bankkártyáinak információival visszaélő trafikos ellen.

#2
Élelmiszer Online
2017-10-16

A HVG-től érkezik a PPH Media új tartalomfejlesztési vezetője.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A támogatható területek terjedelmét is meghatározza a jogszabály.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Éppen ezért vádat emeltek a működtetői ellen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-22

A nyers és a naptárhatástól megtisztított adatok szerint egyaránt. /FRISSÍTETT!/

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

A cég az árakról egyelőre nem tud nyilatkozni.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

Egy nő például a testére rögzítve próbált meg 132 doboz cigarettát beügyeskedni Magyarországra. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

Képzési termet alakított ki a BAT Pécsi Dohánygyár a pécsi egyetemen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

Feltéve, hogy az időjárás kegyes lesz az ültetvényekhez.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

Éves szinten 2,6 százalékkal lettek magasabbak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.