hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1037
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

A tárca államtitkárának elmondása szerint a szektor kibocsátása 2017-ben közel 2600 milliárd forint volt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

Decemberben 2,1 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbinál. (Frissített)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

A NAV kollégái a cigaretta mellett vágott dohányt és alkoholtermékeket is lefoglaltak az M7-es pihenőjében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az élelmiszer-, ital-, dohányáru-szaküzletek értékesítése 2,8 százalékkal emelkedett.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Óriásit ugrott a tojás ára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-07

2010 elejéhez képest már közel 17 ezres a csökkent a kiskereskedelmi üzletek száma.

#7
Élelmiszer Online
2017-11-09

Ferenc pápa betiltotta a cigaretta árusítását a Vatikánban, a tilalom a jövő évtől lép életbe.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A vaj éves szinten hatalmasat drágult.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

A dohányboltok üzemeltetőin kívül beszállítók, szabályozók és egyéb érintettek is részt vettek a találkozón.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A vártnál erősebben nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.