hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1010
#1
Élelmiszer Online
2017-08-10

Emmi: tájékoztatták az iskolaigazgatókat a büfékben árusítható termékekről.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

Jelölő szervezetként a MAGOSZ-t és a MOSZ-t vette nyilvántartásba a testület.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A hetedik hónapban éves szinten 12,7 százalékkal emelkedett a sertéshús ára.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-28

A kutatók 3 növényt vizsgálva keresnek választ a hatékony, robusztus és olcsó hálózati struktúrák építéséhez.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

A nyers adat szerint 6,0 százalékkal emelkedett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Immár se védjegy, se grafikai szimbólum nem szerepel rajta.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-17

Lassult a növekedése júniusban az éves összevetésű fogyasztói áraknak az euróövezetben és az EU-ban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Állítása szerint a sofőr nem tudta, hogy a tartályban illegális dohányárut szállít.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Májushoz viszonyítva az átlag nem változott.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-05

Együttműködési megállapodást kötöttek az agrárszervezetek a novemberi kamarai választásokra

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.