hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1059
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

2017-ben az előzetes adatok szerint a mezőgazdaság a hazai GDP termeléséhez 3,3 százalékkal járult hozzá.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-09

Az élelmiszerek éves szinten 4,2 százalékkal drágultak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-26

Kiderült, mely üzletek lettek a legjobbak 2018-ban! 

 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Dohányárura összességében még az alkoholmentes italoknál is többet áldoz a magyar lakosság.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

Az éttermi dohányzás betiltása jelentős szerepet játszott a visszaesésben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

Összességében az élelmiszerek ugyanezen időszak alatt drágultak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

Egy másik ügy kivizsgálása céljából szálltak ki a helyszínen a nyomozók.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-22

A kiskereskedelmi forgalom januárban még az előzetesen becsültnél is erőteljesebben bővült.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

A legnagyobb nemzeti szűrőprogramhoz idén a Danone kiemelt stratégiai partnerként csatlakozik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-12

Április 19-én lezárult a nevezés az Év Boltja versenyünkre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.