hirdetés
2017. november. 22., szerda - Cecília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 235
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

A dohányboltok üzemeltetőin kívül beszállítók, szabályozók és egyéb érintettek is részt vettek a találkozón.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

Vádat emeltek egy, a vásárlók bankkártyáinak információival visszaélő trafikos ellen.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

Az adózatlan dohánytermék birtokosa minimum 30 ezer forint, árusítója legalább 5 millió forint bírságra számíthat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Immár se védjegy, se grafikai szimbólum nem szerepel rajta.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#6
Élelmiszer Online
2017-04-19

Az Év Boltja 2017 verseny közönségszavazása lezárult. Az Élelmiszer szaklap harmadik alkalommal meghirdetett versenyére ezúttal is rengeteg színvonalas pályázat érkezett. A szavazatok összesítése folyamatban van, az eredmény hamarosan megtekinthető lesz az Élelmiszer online-on.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-27

Nem biztos, hogy a változással egyidejűleg a termékek is drágábbak lesznek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-13

A nem jogerős ítélet után szinte mindenki gondolkodási időt kért.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-04

Jó szolgálatot teljesített a pánikgomb.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-21

A tettes valószínűleg fegyverrel kényszerítette a bevétel átadására az eladót.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.