hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 239
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-26

Kiderült, mely üzletek lettek a legjobbak 2018-ban! 

 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-12

Április 19-én lezárult a nevezés az Év Boltja versenyünkre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

Andrzej Duda lengyel elnök aláírta kedden az üzletek vasárnapi nyitva tartását korlátozó törvényt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-07

2010 elejéhez képest már közel 17 ezres a csökkent a kiskereskedelmi üzletek száma.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

A dohányboltok üzemeltetőin kívül beszállítók, szabályozók és egyéb érintettek is részt vettek a találkozón.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

Vádat emeltek egy, a vásárlók bankkártyáinak információival visszaélő trafikos ellen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

Az adózatlan dohánytermék birtokosa minimum 30 ezer forint, árusítója legalább 5 millió forint bírságra számíthat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Immár se védjegy, se grafikai szimbólum nem szerepel rajta.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#10
Élelmiszer Online
2017-04-19

Az Év Boltja 2017 verseny közönségszavazása lezárult. Az Élelmiszer szaklap harmadik alkalommal meghirdetett versenyére ezúttal is rengeteg színvonalas pályázat érkezett. A szavazatok összesítése folyamatban van, az eredmény hamarosan megtekinthető lesz az Élelmiszer online-on.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.