hirdetés
2018. augusztus. 16., csütörtök - Ábrahám.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 524
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

Dobozonként 30-40 forinttal emelkedhet az ára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Az aszályos idő és a kevesebb búzatermés drágulást okozhat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-06

Egész Európában kevesebb gabona termett, és a disznótakarmány is többe került, mint korábban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-03

Az elemzői körkérdésben a szakemberek a megfogalmazták középtávú előrejlezéseiket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-03

Az időjárás nem kímélte a sörárpát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-20

Borús időszak köszönhet be a sajt-, joghurt- és vajkedvelő britekre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

A kevesebb termés miatt emelkedik a liszt és a kenyér ára is.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

Májusban, éves szinten.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

Folynak a tárgyalások a NETA-ról, úgy tűnik a legfonotosabb célt sikerült elérni.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Ilyen mértékű drágulás még a lakosságnak se jelente túl nagy terhet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.