hirdetés
2018. június. 21., csütörtök - Alajos, Leila.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 509
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

Áprilisban éves szinten a gyümölcsök jelentősen drágultak, a zöldségek ára 8,7 százalékkal visszaesett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Magyarországi előállítású élelmiszerek fogyasztására sarkall új kampányában a Médiaunió Alapítvány.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Az ötödik hónapban éves szinten rendkívül nagyot drágult a tojás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

A gabonafélék között egyre erősebb a kukorica és a repce pozíciója.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

2017-ben az előzetes adatok szerint a mezőgazdaság a hazai GDP termeléséhez 3,3 százalékkal járult hozzá.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-11

A zöldségek viszont olcsóbbak lettek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-09

Árváltozás és pszichológia.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-09

Az élelmiszerek éves szinten 4,2 százalékkal drágultak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A borárak emelkedése várható a külkereskedelmi folyamatok és a termelési költségek növekedése miatt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

Az élő állatok termelőiár-szintje azonban 0,8 százalékkal mérséklődött.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.