hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 532
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

A mutató éves átlaga 2018-ban 3,5 százalékkal volt alacsonyabb a 2017-es szintnél.

#2
Élelmiszer Online
2019-01-02

Az üdítőktől a kakaóporig: egy rakás élelmiszernek emelkedett az adója.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Októberhez képest átlagosan 0,3 százalékot estek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A sárgarépa éves szinten 116 százalékkal drágult.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

A szárazság megdrágította a takarmányokat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

A burgonya, friss zöldség, gyümölcs - 14,5 százalékkal lett magasabb tavalyhoz képest.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-31

Fenntarthatatlanná vált az áfacsökkentés után ígért 17-22 százalékos árleszállítás.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

Dobozonként 30-40 forinttal emelkedhet az ára.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Az aszályos idő és a kevesebb búzatermés drágulást okozhat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.