hirdetés
2017. december. 16., szombat - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 207
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-15

„Ismerjük meg egymást egy sör mellett” mottóval tartott rendhagyó állásbörzét a Dreher Sörgyárak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A kampányban a drámapedagógia eszközeit hozták össze a közösségi médiás kommunikációval.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

Interakív, élményalapú állásbörzén próbálja magához csalogatni a munkakeresőket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

A holland sörmulti romániai és magyarországi gyártóegységeire vetett szemet az erdélyi cég.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-21

A menüket Lenk Zsolt mesterszakács és Vásárhelyi István sörgasztronómus közösen állítja össze.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A Világevő blog szerzője tartott ízes élménybeszámolót a Dreher Talks első állomásán.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-04

A sörgyárfesztiválnak az elmúlt két évhez képest 20 százalékkal több látogatója volt.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-23

A legkülönfélébb komlós, szűretlen és tanksör specialitásokkal várja a látogatókat a DreherFeszt.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-14

Dreher? Aldi? Netán a Főkert vagy a Schwarzkopf? Sok-sok fotó és egy közönségszavazás.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A kilencvenes évek rekord értékeihez képest például a kanyarban sincs.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.