hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 230
#1
Élelmiszer Online
2018-11-06

Egyre nagyobb az igény a prémium és szuperprémium sörök iránt: 23 százalékkal nőtt a hazai forgalma.

#2
Élelmiszer Online
2018-10-26

Vitorlát bontott hazánkban az olasz Peroni Nastro Azzurro, a „kék szalag”

#3
Élelmiszer Online
2018-10-24

Szabó Ibolya korábban a Telekom belső kommunikációs csapatának vezetője volt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

A gomolygó füsttel és kísérteties hangokkal kísért gyárlátogatásra éjszaka fog sort keríteni a vállalat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

Felülmúlta a várakozásokat a Dreher employer branding aktivitásának sikere a DreherFeszten.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

A kínálatban eddig még sohasem kóstolt Dreher specialitással is megismerkedhet a közönség.

#7
Élelmiszer Online
2018-08-21

Kézműves mesterségeket mutat be a Pilsner videósorozata. Az első két részben a Sufni és a Barber Shop mesél.

#8
Élelmiszer Online
2018-08-15

Még nagyobb közösségi futóprogramok lesznek a D24 és a SUHANJ! Alapítvány együttműködéséből.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Szintet lép a vállalat magyarországi lerakatának  kommunikációs igazgatója.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-23

Az Agroverzum névre hallgató komplexum 900 millió forintból épül meg.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.