hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 383
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

2017 első félévében ismét a diszkontok teljesítettek a legjobban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A kormányfő elmondása szerint lehangoló az a kisszerűség, amellyel megtévesztik a közép-európai fogyasztókat. /Frissített/

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-28

A Bild című lap úgy tudja, hogy a németországi zsaroló tízmillió eurót (3,1 milliárd forintot) követel.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-07

A bemutatók alkalmával a dmBio alapanyagokat tartalmazó ételek elkészítésébe is belekóstolhattak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

Hazánkban az  összesített online kiskereskedelmi forgalom csaknem 20 %-al, mintegy 25 milliárd forinttal több.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

A diszkontok és a drogériák húzták a piacot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-14

Jelenleg az internetes vásárlások többsége még házhozszállítással párosul, de már formálódnak az új csomagátvételi üzleti modellek.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-09

A Balaton Kollekció táskái és törölközői különleges variációját láthatta a közönség.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.