hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 440
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Összesen 14 kereskedelmi forgalomban kapható terméket vizsgált meg a TVE.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A drogérialánc egyedülálló programmal segíti a rászoruló családokat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-23

A testápoló krémek közül az arckrémek piaca növekedett a legnagyobb mértékben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-22

Tizenkét gyógyszertárban, drogériában és bioboltban kapható multivitamin-készítményt vett górcső alá a TVE.

#5
Élelmiszer Online
2019-01-18

Applikációval rendelték és Kínából hozatták a karácsonyi ajándékokat tavaly a magyar fiatalok.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

Egyszer használatos verziójukat például már száműzte is a boltjaiból.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

A KPMG Magyarországon is elkészítette kutatását, amely 8 iparág összesen 140 cégét vizsgálta.

#8
Élelmiszer Online
2019-01-02

Adott egy izgalmas új termék, de még nem jött el a várva várt áttörés? Hiányzik a kezdő lökés, amelynek segítségével az innovatív termékről beszél mindenki? A dm termékpályázata segít!

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-12

A Fairtrade termékek kereskedelme világviszonylatban meghaladta a 8,4 milliárd eurós értéket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

A dm elnyerte az Év Vállalati Önkéntes Programja címet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.