hirdetés
2017. december. 14., csütörtök - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 30
#1
Élelmiszer Online
2017-07-31

Lenyomta az eper a barackot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-03

A drogérialánc 277 millió eurós forgalommal zárta az idei gazdasági évet. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-28

Létfontosságú, hogy legyen foglalkoztatás a lakosság helyben tartása érdekében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-02

12 %-os forgalomnövekedést ért el a drogéria Magyarországon

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-09

Általában fabatkát sem érnek a hasonló honlapokon reklámozott, méregdrága készítmények.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-06-10

Kinek van itt ideje szétválasztani a két folyamatot?

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-06-09

A friss növényi alapanyagok újrafelfedezésére hívnak a gasztroszakértők.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-07

Ahogy az NGM, és ahogy a logisztikai cégek látják.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-01

Bizonyos árbevétel felett érvényes csak a könnyítés.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-03-23

Itt a lista az új kockázatos termékekről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.