hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1566
#1
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-15

A legalább közel 10 000 m3 nagyságú éves gázfogyasztással rendelkező tagok helyzetét könnyítheti meg a kiírás.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-10

A megközelítés egyik legnagyobb előnye, hogy nem kell számolnunk a türelmetlen eladók toporgásával.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

Pékszövetség: az extra költséget a pékek be fogják építeni az áraikba.

#5
Élelmiszer Online
2018-02-09

Exkluzív interjú Fazekas Endrével, a Sió-Eckes Kft. egykori, a Pek-Snack Kft. jelenlegi ügyvezetőjével.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Komoly segítséget nyújthat a munkaerőhiány miatt ellehetetlenült üzletek számára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-07

2018 tavasztól megújul a márka csomagolása: ezentúl a salátakeverékeket nem takarja semmilyen dizájnelem.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-06

Vége a földrajzi korlátozásnak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-06

Az átadási ár vélhetően 10%-al fog növekedni.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-01

A barkácsáruház-lánc weboldalán egyes termékekhez szakembereket, építőipari és szervizcégeket társít.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.