hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2417
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-19

A sajtok új csomagolásaival már az üzletekben is találkozhatunk.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

A filterrel évente több millió halálesetet meg lehetne előzni.

#3
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-16

50%-os értéknövekedést ért el az eredetileg online könyvkereskedő cég.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-15

Lassuló forgalomnövekedéssel és nyereségcsökkenéssel zárta a tavalyi évet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-15

Február 28-ig lehet pályázni a Civil Iránytű Alapítvány és a Syngenta programjára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-15

A Happy Meal gyerekmenüben lesz változás - áll a gyorsétteremlánc közleményében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

A fő cél a városban élők életminőségének javítása,
biogazdálkodásból származó termékekkel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Egyedülálló hazai kezdeményezésként összefogott a Carlsberg Hungary és a Horizont Brewing.

#10
Élelmiszer Online
2018-02-14

A férfiak kevesebbszer vásárolnak, de nagyobb értékben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.