hirdetés
2018. június. 21., csütörtök - Alajos, Leila.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2648
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Troll-marketing az orosz Burger Kingtől.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Huszonhatszoros volt a növekedés a Mastercard adatai szerint. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

„A bizalom magától értetődő érzelem” – márkák és átláthatóság.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Európa legolcsóbbjai közé került a magyar alkohol, cigaretta és ruha.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Új vezető partner irányítja a Deloitte adó- és jogi tanácsadási részlegét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

Az agrártárca szerint az EU-ban több nem génmódosított fehérjetakarmány-alapanyagot kellene előállítani.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

Akkor, ha nem felelnek meg a számviteli előírásoknak. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A legerősebb ösztönző: "az ott, ahol éppen van a vásárló." 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A Tudatos Vásárlók Egyesülete tíz különböző budapesti vendéglátóhelyet vizsgált.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

Muzsek András új piacokra vezetné a sárvári társaságot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.