hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3039
#1
Élelmiszer Online
2019-02-14

A kiállítók március végéig kedvezményesen jelentkezhetnek.

#2
Élelmiszer Online
2019-02-14

Az Aeriu startuppal forradalmasítja logisztikai folyamatait az IKEA

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

A gazdaság növekedéséhez a legtöbb nemzetgazdasági ág hozzájárult.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-13

Az egészségkárosodásban szenvedők valamint a tudatosan táplálkozók a célcsoport.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-13

Összefogott a vállalat és az Ellen MacArthur alapítvány. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-13

A németországi bevezetéssel egy időben kerül piacra a Milka exkluzív táblás tejcsokoládéja.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Lezárult a több mint 30 milliárd forint összeértékű beruházás.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Több mint egy évtized után változik a Dreher Classic receptje, megjelenése és neve.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Így alakítják át az innovációk az élelmiszerlánc minden szakaszát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Legalábbis ezt szeretné az AMC - elstartolt a PRODEXPO.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.