hirdetés
2018. augusztus. 15., szerda - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2757
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-13

Újra hódít a szakáll, esnek a bevételek, pánikban a borotvagyártók.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-08

A borvidék ismét exkluzív mesterkurzusokkal készül az Eger-rajongók számára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-06

Az óbudai áruház idén focipályával, medencével és pihenősátrakkal várja a fesztiválozókat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-06

Egész Európában kevesebb gabona termett, és a disznótakarmány is többe került, mint korábban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-03

Az elemzői körkérdésben a szakemberek a megfogalmazták középtávú előrejlezéseiket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-03

A Zwack Unicum Nyrt. bruttó árbevétele 5,976 milliárd forint volt az üzleti év első negyedévében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-03

Az időjárás nem kímélte a sörárpát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

Az ISO 22000 friss kiadásának pillérei például az interaktív kommunikáció és az előfeltétel-programok is.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-03

Szűcs Judit a Microsofttól érkezett, ahol négy évig dolgozott kommunikációs vezetőként.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

A kérdőív kitér a sajátmárkás termékek előállításával kapcsolatos tapasztalatokra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.