hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2880
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Tíz év alatt megtízszereződött a kis- és közepes cégek által használt marketing eszközök száma.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Budapesten, Komárom megyében, Baranyában és, Borsodban hirdetnek a legtöbben állást.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Kiosztották a 2018-as Fenntartható jövőért díjakat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Az elmúlt évek legégetőbb üzleti problémája a munkaerőhiány, ami elérte a retail szektort is.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

A nyomonkövetés az ellátási láncokban egy jogszabályban is előírt kötelezettség.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-18

Élelmiszerbiztonsági kompetencia központ a Debredeni Egyetemen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-17

3000 kilogramm zöldséget és gyümölcsöt osztottak szét Fruttival és Veggivel.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-17

A vizsgált 140 ország közül a 48. helyen áll Magyarország.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-17

A jelenleg termő kávéültetvényeknek 88 százaléka lesz használhatatlan Latin-Amerikában 2050-re.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-16

Alkalmazott kiterjesztettvalóság a DS Smith Packaging budapesti PackRight Centerében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.