hirdetés
2018. december. 09., vasárnap - Natália.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1361
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-05

Októberben, éves szinten.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

Az üzletek új szolgáltatásokkal várják a vásárlókat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési baklövések miatt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

A januártól emelkedő adóterhek miatt előrehozzák beszerzéseiket a kereskedők.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-23

KSH: szeptemberben 5,4 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-22

Négyszer gyorsabban bővül az online kiskereskedelem a hagyományosnál!

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-21

FMCG-gyártó-, kereskedelmi és szolgáltatóvállalatok 223 felső vezetőjét kérdezték.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-19

A világon megtermelt gyümölcs 9 %-át adják el nemzetközi kereskedelemben, a növekdés pedig garantált.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-15

A hagyományos élelmiszerüzleteknek fejlődniük kell, ha vevőik számára fontosak akarnak maradni. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

Exkluzív interjú Csoknyainé Horváth Gertruddal és Görgey Andrással, a dm ügyvezetőivel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.