hirdetés
2018. október. 20., szombat - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 84
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

A települést olykor „az ecetes hal hazájaként” is emlegetik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Újbóli házi hasznosítás helyett a szelektív kukát ajánlják az egészségügyi szakemberek és a gyártók is.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-26

Gabona-, zöldség- és gyümölcsféléket, alkoholos italokat, valamint dohányárukat egyaránt érinthet az áremelkedés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Közel két évig járhatunk önkiszolgáló mosodába egy mosógép árából.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-15

Készek és képesek többet költeni rá a fogyasztók: a snack sokaknak a negyedik főétkezés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

2018-ban is Verona ad otthont a prémium élelmiszerek expójának.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-23

Nőtt az export értéke - húsból viszont jóval többet importálunk.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-11

Tízből nyolcan elolvassák az összetevőket a termékeken.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-26

Azért egy ideje már mindenki tudta, hogy ez hamarosan be fog következni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.