hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 27
#1
Élelmiszer Online
2018-07-20

750 teszt: A fesztiválozók fele nem tudja megkülönböztetni a félédes bort a száraztól.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-06

A Rossmann Beauty Land következő állomása az EFOTT.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

Az Unicum limitált kollekcióján idén a Halott Pénz került a palackra. Becsatlakozott a Dorko is. 

#4
Élelmiszer Online
2017-07-19

Amik érdekesek, meglepőek, vagy egyszerűen csak jók voltak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-25

A "MAGYAR TERMÉK" Nonprofit Kft. tanúsító védjegyeinek híre régóta elismert és kimagasló a hazai piaci körökben. Most újabb mérföldkőhöz érkezett a szervezet, idén ünnepli 10 éves jubileumát. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-22

Összbenyomás a nyári fesztiválszezonról.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-24

Némileg gördülékenyebben ment a gyümölcs értékesítése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-07

A Fresh&Crazy 2.0 kitelepülést imádják a fesztiválozók

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-08-12

Több mint ezren szerepelnek benne.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-08-12

Mintegy 4000 ellenőrzés, 37 millió forint bírság. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.