hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 582
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Legalábbis ez a célja az egyik legnagyobb közétkeztető cég és két élelmiszergyártó közötti összefogásnak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

A családi vállalkozások társadalomban és gazdaságba lévő szerepét kívánják tovább erősíteni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Az import nagyságrendje messze nagyobb az exporténál.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Csak kevés ország lesz képes ellenszegülni az aggasztó tendenciának. (Frissített)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-24

A mézfogyasztás további növelése a cél: emelkedett, de elmarad a hazai mézfogyasztás az uniós átlagtól.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Három kategóriában is elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség díját.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Az ételhordók nemzete vagyunk.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A fogyasztók a cukor valódi egészségügyi hatásait illetően meglehetősen alulinformáltak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-15

Az „Ön választ, mi segítünk” programra ezúttal is több száz civil szervezet pályázott.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.