hirdetés
2018. július. 17., kedd - Endre, Elek.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 614
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

A hazai lakosság fogyasztói szokásainak változása az egészséges és tudatos életmód irányába mutat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Az akció célja a Magyarországon kapható fajták kiváló minőségének tudatosítása.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

 Mára a forgalmukat leggyorsabban növelő kategóriákhoz tartoznak az energiaitalok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

168 helyi közösségépítő program megvalósulását támogatja a Tesco.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-19

Hiányolják, hogy a népegészségügyi termékadó szabályozásának módosításáról nem kérték ki véleményüket.

#6
Élelmiszer Online
2018-06-15

„Kapj rá!” a halra a Generali Gyerekszigeten is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-15

Sorozatban 3. éve díjazták a Marsot a rangos európai díjátadón.

#8
Élelmiszer Online
2018-06-07

Exkluzív interjú Sánta Sándorral, a Chocco Garden Kft. tulajdonos-ügyvezetőjével.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

Az egészséges táplálkozásra nevel a világ legnagyobb U12-es gyermek labdarúgó tornája.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-25

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk  a hazai piac legkiemelkedőbb mentes termékeit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.