hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 824
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Gyermekeknek szóló okostelefonos játékkal zárul az Európai Friss Kalandok program első éve.

#2
Élelmiszer Online
2018-12-06

Egyedülálló egészségmegőrzési program indult a  a gyermekek egészségi állapotának fejlesztéséért.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Megjelent a NAK „Élelmiszeripari kézikönyv” nevű sorozatának menetrendszerinti kiadványa.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Munkatársunk helyszíni riportja a párizsi SIAL-ról.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

A modern megoldások alkalmazásával gördülékenyebbé és kiszámíthatóbbá tehető az élelmiszerellátási lánc.

#6
Élelmiszer Online
2018-11-23

Élményfőzés Wossala Rozinával a Bonduelle Te mit főznél ki belőle? című kampányban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

Világméretű szolidaritási megmozdulásban vett részt az Auchan Retail Magyarország 900 dolgozója.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-16

A több napos rendezvényen a hamis itáliai élelmiszerek problémája is szóba kerül majd.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Az AM 500 milliárd forintos pályázati alapot hozhat létre az ágazati szereplők számára.

#10
Élelmiszer Online
2018-11-13

Kenderesi Tamás a Tejszív kampány arcaként vett részt a Tej Terméktanács rendhagyó eseményén.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.