hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 821
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Sokszor a megtévesztő "csepregi áfonya" néven árulják a népszerű gyümölcsöt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Magyarországon is megkezdi működését a fenntarthatóságot vizsgáló egyik legrangosabb minősítő szervezet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

Pest megyei piacok fejlesztésének támogatására írt ki pályázatot a Pénzügyminisztérium.

#4
Élelmiszer Online
2018-06-29

Ehetőt grillezni mindenki tud, de tökéleteset kevesen. Dosso Gabi szerint nem árt néhány trükköt ismerni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Az akció célja a Magyarországon kapható fajták kiváló minőségének tudatosítása.

#6
Élelmiszer Online
2018-06-25

A megoldás egyszerű: minden élelmiszervédjegyet államira cserélnének.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

 Mára a forgalmukat leggyorsabban növelő kategóriákhoz tartoznak az energiaitalok.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

Nagy vonzerő a kézzel fogható választék - a "Kiskereskedelem holnap és ma” - című tanulmány szakértői öt pontban foglalják össze a lényeget. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

A különböző utóvizsgálatok ellentétes eredményei miatt döntött a lépés mellett a termék gyártója.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Az Egyesült Királyságban eltűnnek az édességek a kasszazónából.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.