hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 752
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A Magyar Vöröskereszt, a Procter&Gamble és a SPAR Magyarország ismét elindítja jótékonysági programját.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

Legalábbis erre figyelmeztet a Nestlé.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

Az Auchan áruházlánc három hetes őszi borvásárának megnyitóján beszédet mondott az agrárminiszter is. /Frissített/

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-09

A cég is beszáll az emlődaganat megelőzésének fontosságát kihangsúlyozó kampányba.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

A támogatáshoz az Európai Beruházási Alap és a Garantiqa teremti meg a forrásokat. /Frissített/

#6
Élelmiszer Online
2017-10-05

Zsírok és zsírban oldódó vitaminok fontossága étrendünkben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-05

Soha ennyi külföldi futó nem nevezett a SPAR Budapest Maratonra: több, mint 80 ország 5000 futója lesz jelen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Szárnyal az egészséges és a „mentes” termékek piaca.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-27

A Tesco csökkenti saját márkás üdítőitalaiban a cukrot: 100 milliliterben mindössze egy teáskanálnyit engednek belőle.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

A cukor- és allergénmentes, gyümölcskivonatot tartalmazó termék fogszuvasodást gátló hatással bír.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.