hirdetés
2017. december. 12., kedd - Gabriella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 66
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A fogyasztók a cukor valódi egészségügyi hatásait illetően meglehetősen alulinformáltak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Szárnyal az egészséges és a „mentes” termékek piaca.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-10

Emmi: tájékoztatták az iskolaigazgatókat a büfékben árusítható termékekről.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-31

A lakosság fele elégedetlen az egészséges termékek bolti arányával.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-17

A gyorsétteremlánc 1976 óta az olimpia egyik fő szponzora.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

A Fiatal Családosok Klubjának vezetője kikelt a tanintézmények büféinek repertoárja ellen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-01

Számtalan tévhit lengi körül életük egyik legfontosabb innivalóját.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-19

Bolygónk is sokat profitálhat belőle.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-03

 José Graziano da Silva FAO főtitkár véleménye.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-18

Már ami a tengerentúli diszkontokat illeti.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.